welkeloempia.reismee.nl

Snel tasje gepakt, borreltje gedronken en dan wakker liggen " ben ik ook iets vergeten "

Hoi allemaal

Avond voor vertrek, allebei nog lekker een dagje gewerkt maar nu vakantie. Koffers zijn snelgepakt, dat leer je wel als je wat vaker weg gaat, sommigen zeggen 'jullie kunnen ze beter ingepakt laten staan' ! Familie en vrienden komen afscheid nemen en drinken gelijk de restjes op. Morgenmiddag 15.25 vliegen we via Dubai naar Beijing waar we zaterdag 15.00 lokale tijd aankomen. We hopen dat we danregelmatig een bericht kunnen plaatsen maar dat is natuurlijk afhankelijk van hoe wereld wijd het web is.

Afgelopen weken nog een aantal dingen geregeld o.a. een bezoek gebracht naar de GGD waarweallebei twee spuiten in onze arm gejensd kregen. Men kan ons dus nu allerlei ziektes toewensen bij een ruzie maarbuiktyphus en hepatitis blijft ons bespaard, DTP konden we ook al niet krijgen.

Formulier voor visum on arrival ( toelatingsbriefje)van de Vietnamese ambasade is ook binnen, we mogen straks het land in, tegen betaling van 25 dollar en een pasfoto krijgen we een visum van de nakomelingen van ome Ho.

Wehebben bij de linkjes een aantal filmpjes geplaatst van onze vriend Chris zeegers die voor RTL travel op bezoek is in noord en zuid Vietnam, hebben jullie een beetje een idee hoe het er daar toe gaat.

We gaan nu slapen en we bloggen verder als we er zijn.

Margriet en Didier

Kor en Sandra

beste didier en margriet,
een hele goed vlucht en een fijne vakantie en ben benieuwd naar alle mooie verhalen op je blogg. Wij dachten gaan vanavond maar niet heen want de drank zal wel op zijn als we er zijn. Nou groetjes daar en geniet er van.
Groet kor en sandra en the kids

Martijn Koster

Ik verwacht natuurlijk dagelijks een update. Met de beschikbaarheid van Internet in China zal het wel loslopen, alleen zul je merken dat er censuur is.

Groet
Martijn

Bert en Geke

Hoi wij wensen jullie een heel goede vakantie toe en hoop dat jullie er van genieten gr ons

de gruppies

lieve zwager en zus
inmiddels zijn jullie gearriveerd hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en dat je met de snoepjes hebt kunnen slapen geniet met volle teugen ook hier komt het goed.to horens of sinas of mailens xxxxxxxx

Harry en Susan

Jullie zijn er nu!! Na al die voorbereidingen gaat het nu beginnen! We zijn erg benieuwd naar alle verhalen......... Heel, heel, heel veel plezier, we zullen jullie volgen. Uit eigen ervaring (waar jij Didier bij was :) ) weten we hoe leuk het is dat je ook reacties krijgt op je blog. Dus zullen we proberen regelmatig reageren! Geniet er maar fijn van, maar dat zal wel lukken.
Groetjes Harry en Susan

sjoerd en elly

Hallo lieverds,
Zo ver weg, en toch dichtbij. Hebben jullie goede vlucht gehad? We wensen jullie vele ontspannen en gezellig dagen toe. Heeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier.
liefs Sjoerd en Elly

Gerrit en Gineke

Hé wereldreizigers.
Ook wij wensen jullie een heel fijne reis toe met veel belevenissen en bezienswaardigheden.
We zijn nu al benieuwd naar de volgende reisverslagen en blijven jullie natuurlijk volgen via deze blog.
Veel plezier. Groetn uut Zuudloarn.

Cohen en Gerlant

Hoi Didier en Magriet,

Goede reis gehad we zijn erg nieuwsgierig naar jullie reisverslag.We houden verder nog wel contact via what's app en als de verbinding goed is met Viber.

Gr Ons